Goed nieuws !!!!

22 januari 2018

Tsja .... we zouden over de problemen niet verder via de reislogger communiceren maar ja ...goed nieuws moet je delen vinden wij ... dus in het kort:

De zgn. PET-scan en de longfunctietest hebben aangetoond dat er niet of nauwelijks sprake is van celactiviteit en er dus geen noodzaak is voor verdere actie. Longen en hart functioneren buitengewoon goed dus over 3 maanden nieuwe scan ter controle.

Daarmee sluiten we ons blog over Australië af met de toezegging dat wij in principe deze mooie droomreis gewoon een jaartje uitstellen en dan dit reisblog weer zullen activeren.

Aan allen dank voor de support, lieve mails en briefjes etc.etc.

Groet, Carla en Huub

1. Jos en Annemiek Hoogland:
    22 januari 2018
    Top nieuws, dit jaar vliegt voorbij en voordat jullie het weten, wordt deze blog weer actief.

Hartelijke groet
    Annemiek en Jos
  2. Hanny:
    22 januari 2018
    Oh wat een super fijn bericht. Op naar volgend jaar genieten!

Lieve groet,

Hanny
  3. Eric van der Toorn:
    22 januari 2018
    Nou, nou, nou, lieve mensen, dat was weer even schrikken! Gelukkig maar dat het loos alarm bleek. Jullie hebben de reis niet te vroeg afgezegd? Geintje....

Liefs,
    Eric
  4. A.V. Wijten:
    22 januari 2018
    Gelukkig! Wat fijn! Voor je het weet zitten jullie in Australië.
    Liefs Jean en Aukje
  5. Doris:
    22 januari 2018
    Wat fijn!!!! Heel goed nieuws.
    Nu kan de voorpret ontstaan.
  6. Judith:
    22 januari 2018
    fijn dat jullie zo'n goed nieuws hebben gekregen!
  7. Janneke:
    23 januari 2018
    O, wat een opluchting! Gaaf hoor! Dikke knuffel voor allebei!
  8. Ingrid Mikx:
    24 januari 2018
    Lieve twee!

Zo zit je 'm te knijpen als een oude dief en zo spring je een gat in de lucht van blijdschap! Twee totaal verschillende emoties waarbij wij (familie plus vrienden) net als jullie voor de laatste uiting van gevoel gaan.

Geniet van deze euforie en na 2018 komt geheid 2019 en dan ... gaat het grote Downunder-avontuur alsnog beginnen!

Hartelijke groet en een dikke pakkerd,

Mikxje
  9. Hester van der jagt: