En toen .....

19 januari 2018 - Den Haag, Nederland

Lieve mensen,

Tsja, hier had over een paar dagen ons 1e verslag moeten staan .. van onze vlucht naar Hong Kong, bezoek aan de Volvo Ocean Race etc.etc.

Had .. want vanochtend hebben wij moeten besluiten onze reis naar Australië te annuleren. De reden is dat recente medische onderzoeken een "probleempje in de linkerlong" hebben aangetoond. Na een eerdere CT-scan van het hart (waarbij het hart zelf geen problemen aangaf) werd dit als een soort bijvangst opgemerkt. Nader onderzoek deze week (met o.a. een CT-scan van de longen) heeft dit verder verduidelijkt. In hoeverre er echt sprake is van een 'probleem' wordt maandag a.s. duidelijk (na een zgn. PAT/CT scan en een longfunctietest). 's Middags is er een vervolgafspraak met de longarts en weten we meer.

Carla en ik hebben afgesproken dat we 'gewoon' volgend jaar deze reis alsnog oppakken. We zullen vooralsnog niet verder via deze reislogger communiceren maar dat zullen jullie snappen. Wellicht volgend jaar ....:-) ...?

Groetjes,

Carla en Huub

1. A.V. Wijten:
    19 januari 2018
    Nou Huub en Carla. Wat een teleurstelling moet dat voor jullie zijn. Maar belangrijker is dat er duidelijkheid komt en dat datgene wat een probleem zou kunnen zijn, slechts een klein ongemakje blijkt te zijn. Jean en ik duimen! Sterkte hoor.
    Groetjes Jean en Aukje
  2. Doris:
    Beste Carla en Huub,
    Wat vervelend!
    In het Duits zegt men: „Aufgeschoben ist nicht aufgehoben.“ Veel sterkte gewenst de komende tijd.
    Groetjes, Doris
  3. Jos en Annemiek Hoogland:
    19 januari 2018
    Jeetje wat een teleurstelling, maar zoals jullie melden geen risico met gezondheid nemen. Wij hopen, dat verder onderzoek en behandeling snel soulaas bieden. Wij wensen jullie veel sterkte toe en hopen dat in 2019 de reis alsnog kan plaats vinden.
    Harteleijke groet Annemiek en Jos
  4. Maurits en Marianne Zwalf:
    Beste Huub en Carla.
    Wat verdrietig om dit te lezen. We hopen zo erg, dat na verder onderzoek, jullie alsnog verder kunnen gaan met de mooie plannen. We wensen jullie veel sterkte de komende dagen. We denken aan jullie! Veel groeten en liefs van Maurits en Marianne Zwalf.
  5. Judith:
    19 januari 2018
    Jeetje, wat een teleurstelling. En gelijk ook spanning over de komende uitslag. Veel sterkte!
  6. Jan Weers:
    19 januari 2018
    Bah wat een tegenvaller voor jullie. Zulke mooie plannen en dan nu dit.
    Ik duim met allebei mijn duimen dat jullie maandag goede berichten krijgen.
    en.... Australie loopt niet weg. Groetjes en hou me alsjeblieft op de hoogte.
    Jan Weers
  7. Ciska Gomperts:
    20 januari 2018
    Wat een ongelooflijke teleurstelling moet dit zijn! Na alle voorbereiding! Maar een dergelijke grote reis maak je uiteraard niet als er problemen met je gezondheid zijn. Ik hoop van harte dat de uitslag meevalt en misschien kunnen jullie dan toch nog gaan....in 2018.
  8. Ingrid Mikx:
    Lieve twee,

dat is hevig schrikken!
    Na een gedegen voorbereiding en veel voorpret mbt de a.s. vakantie, alles afblazen ivm een haperende gezondheid. Het is ongetwijfeld een enorme teleurstelling, maar het is een verstandig besluit om een dergelijke reis nu niet te maken, wellicht volgend jaar??
    Ik wens jullie van harte een zo positief mogelijke uitslag van alle onderzoeken toe.

Sterkte 🍀 en veel liefs,

Mikxje 💋
  9. Astrid en Peter:
    Dag Huub en Carla,
    Wat een teleurstellend bericht.
    Uiteraard eerst voor Huub, was even schrikken goede vriend. We hopen dat het onderzoek "positief" uitvalt v.w.b. dat er niets ernstig aan de hand is.
    We duimen voor je en bellen je volgende week.
    Warme groet en sterkte , Astrid en Peter.
  10. Hester van der jagt:
    22 januari 2018
    `

het allerbeste en natuurlijk duim ik.