Beagle kanaal

11 februari 2016 - Ushuaia, Argentinië

Beste thuisgenoten, we genieten van Buenos Aires. Woensdagmiddag aangekomen na een vlucht van 3 uur uit Ushuaia. Dat is een wat vreemde plaats, ondanks het toerisme een beetje sjofel. Maar we hebben genoten: zonnig weer, regen en veel wind, dat hoort hier. De boottocht over het Beaglekanaal kon doorgaan, want de storm van de nacht ervoor was gaan liggen. Met onze zeebenen op de voorplecht gestaan, en genoten van de 20 tinten grijs, de zeehonden met jongen en de vliegende pinguins. Wat een ervaring! Daarna wat gekuierd en ons in leuke cafeetjes vermaakt. We hadden daar trouwens een appartement met 3 slaapkamers en in de wind klepperende ramen. Van de winterkleren weer naar het zomertenue, want in BA is het zo'n 33 graden. Vanavond een tangoavond in een gerenommeerd etablissement. En dan nog maar anderhalve dag...voor de lange terugvlucht. Hoewel we natuurlijk blij zijn iedereen weer te zien! Dit zal het laatste verslag zijn. Leuk dat jullie hebben meegenoten! Liefs, Huub en Carla.

1. Jorien:
    11 februari 2016
    Geniet nog van deze laatste dagen daar en daarna hopelijk een voorspoedige thuisreis! We kijken er naar uit om de rest van jullie verhalen te horen.
    Liefs Jan en Jorien
  2. Natasja:
    11 februari 2016
    Wouw klinkt geweldig allemaal en dan nu al weer voorbij... Geniet er nog even van en goede terugvlucht.

Gr natasja
  3. Hanny:
    12 februari 2016
    Indrukwekkende foto's. Hier wordt je helemaal relaxed van.
    goed reis.

lieve groet,
    Hanny
  4. Jolanda:
    12 februari 2016
    Hoef niet te vragen of jullie het leuk gehad hebben denken ik!! Geniet nog de laatste dag en een hele goede reis terug!!!
  5. Astrid en Peter:
    15 februari 2016
    Blij dat ik jullie weer heelhuids op Schiphol kon verwelkomen.
    Peter.