Natuur!!!!!!

30 januari 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Beste allemaal, omdat de techniek nog veel geheimen voor ons heeft hebben we veel omwegen moeten maken om foto's te kunnen laten zien. En daar gaat het jullie natuurlijk om! En ons, want wat we hier aan natuur zien is weergaloos. We horen van de reisleidster dat het nog mooier wordt, maar dat geloven wij niet. We zijn nu op het vliegveld van Bariloche voor een korte vlucht naar Calafate. Vandaar gaan we naar een natuurpark in Chili. Maar eerst even de belevenissen van de afgelopen dagen. Na de pinguins hadden we een lange, maar mooie busreis naar Esquel met majestueuze rotsformaties. Onderweg gestopt in hippiedorp Los Bolsos waar we waanzinnig lekker ijs hebben genoten. In Esquel volgde een prachtige wandeling in nationaal park Los Alerces, waar de dag ervoor brand was geweest. 's Avonds zaten we net in een restaurant toen de oven in brand vloog, dus... Naast een lekke band en een defecte airco zijn dit tot nu toe de enige ongemakken. Bariloche was vervolgens een feest: gezellig en met Oostenrijkse sfeer. Alweer een prachtige wandeling. De enorme Argentijnse vleespotten doen de spieren kennelijk goed, want ook Huub springt de bergen op. Het gaat dus goed met ons! Hopelijk met jullie ook. Hartelijke groet, H en C. NB de foto's volgen apart... hopen we.

1. Jorien:
    30 januari 2016
    Lieve luitjes,
    Ook ik had op de een of andere manier jullie 2e verslag gemist. Wat vervelend van die rottige hoofdpijn! Gelukkig gaat t nu weer super met je (jullie). Het is een feest voor jullie om mee te maken en voor ons n klein feestje om de verslagen te lezen. Ik kijk uit naar de foto's. Geniet lekker van alles!
    Liefs Jorien
  2. Astrid en Peter:
    31 januari 2016
    Dag Car en Huub,
    Al heel wat moois gezien, zoals we lezen in de boeiende verslagen en de foto's
    Fijn dat jullie er zooo van genieten. Komt nog veel meer! We zijn reuze benieuwd.
    We hopen dat jullie oppassen voor de muggen/ het zika virus.
    Hier is er nogal ophef over. Mn voor zwangere vrouwen (verwachten we niet bij Car).
    Ook kans op neurologische aandoeningen, zoals Guillain Barré. Pas dus op!
    Warme groet en dikke kus,
    Astrid en Peter.
  3. Johkars: